sábado, 24 de septiembre de 2016

“Muíños de vento 3.0” (“Molinos de viento 3.0")

“Muíños de vento 3.0”, unha historia apegada á actualidade realizada por unha alumna de 1º de Bacharelato, Ana Sabugueiro Gómez. Con esta curta de animación, Ana trata de poñernos fronte por fronte co drama das persoas refuxiadas. Desde o seu punto de vista, os campos de refuxiados son os muíños contra os que loitaría don Quixote na actualidade. Remata a peza un pesamento do sempre imprescindible Eduardo Galeano.

A curta está realizada en plastilina e presentada como proxecto creativo no terceiro trimestre do curso pasado para a materia de Lingua e literatura galega. Agardamos que vos guste.

“Molinos de viento 3.0”, una historia pegada a la actualidad realizada por una alumna de 1º de Bachillerato, Ana Sabugueiro Gómez. Con este corto de animación, Ana trata de ponernos frente a frente con el drama de las personas refugiadas. Desde su punto de vista, los campos de refugiados son los molinos contra los que lucharía don Quijote en la actualidad. Termina la pieza un pensamiento del siempre imprescindible Eduardo Galeano.

El cortometraje está realizado en plastilina y presentado como proyecto creativo en el tercer trimestre del curso pasado para la asignatura de Lingua e literatura galega. Esperamos que os guste.



1 comentario: